Fujitsu lanceert nieuwe ScanSnap N1800-netwerkscanner
PFU Imaging Solutions Europe Ltd., onderdeel van Fujitsu, breidt de ScanSnap-productfamilie uit met de eerste netwerkscanner. Met de Fujitsu ScanSnap N1800 kan iedere medewerker binnen een organisatie papieren documenten onmiddellijk en probleemloos scannen en opnemen in bedrijfsprocessen, het lokale netwerk of de cloud. Het intuïtieve kleuren- touchscreen van de scanner zorgt ervoor dat gebruikers er onmiddellijk mee kunnen werken. Eén druk op de knop is voldoende om papieren documenten over te zetten naar bijvoorbeeld Microsoft SharePoint, facturen heel snel door te sturen naar de financiële administratie of memo's via e-mail te versturen. De nieuwe netwerkscanner is tijdens de CeBIT van 1 t/m 5 maart 2011 te zien in de stand van Fujitsu (Hal 2, stand B38), in het Public Sector-park (Hal 9, stand C60) en in het Planet Reseller-gebied (Hal 14, stand J44).
De compacte ScanSnap N1800 ondersteunt elke communicatiestroom in een kantooromgeving. De opslagprocessen van documenten zijn individueel te configureren en in te stellen als ‘job buttons’. Gebruikers zien deze ingestelde functies terug op het intuïtieve touchscreen. Dat bespaart tijd en voorkomt fouten. Via de programmeerbare ‘job buttons’ komt de gescande informatie direct terecht in het gewenste bedrijfsproces of bij de gewenste afdeling.
De N1800 werkt volledig zelfstandig dankzij het geïntegreerde gebruikersbeheer en de intelligente verbinding naar e-mail, het internet of cloud-opslag. Potentiële gebruikers zijn projectgroepen, afdelingen van bedrijven of kleine ondernemingen. Een beheerder kan op maat gemaakte jobroutines lokaal toewijzen of via een centrale beheerconsole instellen. In deze centrale beheerconsole zijn alle instellingen, rapporten en functies op afstand te beheren voor maximaal duizend apparaten. Hierdoor is de N1800 ook te integreren in het centrale-netwerkbeheer en de ActiveDirectory-structuur.
De compacte ScanSnap N1800 ondersteunt elke communicatiestroom in een kantooromgeving. De opslagprocessen van documenten zijn individueel te configureren en in te stellen als ‘job buttons’. Gebruikers zien deze ingestelde functies terug op het intuïtieve touchscreen. Dat bespaart tijd en voorkomt fouten. Via de programmeerbare ‘job buttons’ komt de gescande informatie direct terecht in het gewenste bedrijfsproces of bij de gewenste afdeling.
De N1800 werkt volledig zelfstandig dankzij het geïntegreerde gebruikersbeheer en de intelligente verbinding naar e-mail, het internet of cloud-opslag. Potentiële gebruikers zijn projectgroepen, afdelingen van bedrijven of kleine ondernemingen. Een beheerder kan op maat gemaakte jobroutines lokaal toewijzen of via een centrale beheerconsole instellen. In deze centrale beheerconsole zijn alle instellingen, rapporten en functies op afstand te beheren voor maximaal duizend apparaten. Hierdoor is de N1800 ook te integreren in het centrale-netwerkbeheer en de ActiveDirectory-structuur.
Geen opmerkingen: