Ricoh nieuwe sponsor van het Deloitte Ladies Open en het KLM Open
Ricoh Nederland en TIG Sports hebben vandaag een samenwerkingsovereenkomst getekend voor een periode van drie jaar. De komende jaren zal Ricoh tijdens het KLM Open de document- en informatieprocessen (papier en digitaal) optimaliseren en verduurzamen. Tijdens het Deloitte Ladies Open wordt met de expertise van Ricoh de interactie met het publiek vergroot.
Ricoh is nationaal en internationaal reeds actief in de golfsport. Zo is Ricoh hoofdsponsor en naamgever van het Ricoh Women’s British Open, sponsor van de Nederlandse Golf Federatie, en was het bedrijf vanaf de oprichting tot en met 2012 een van de partners van Golf Team Holland. De Amerikaanse Paula Creamer, al jarenlang een van de beste golfspeelsters ter wereld, is internationaal merkambassadeur van Ricoh.
Ricoh is nationaal en internationaal reeds actief in de golfsport. Zo is Ricoh hoofdsponsor en naamgever van het Ricoh Women’s British Open, sponsor van de Nederlandse Golf Federatie, en was het bedrijf vanaf de oprichting tot en met 2012 een van de partners van Golf Team Holland. De Amerikaanse Paula Creamer, al jarenlang een van de beste golfspeelsters ter wereld, is internationaal merkambassadeur van Ricoh.
Geen opmerkingen: