Xerox: Inkjet is nu realiteit voor alle drukwerkleveranciers
Vroege gebruikers van de Xerox inkjettechnologie zien meetbare bedrijfsresultaten, zoals hogere paginavolumes, besparingen door afdrukken op gecoate standaard offset materialen en snellere doorlooptijden bij het afdrukken van hoge volumes aan transactiedocumenten.
Tijdens de Hunkeler Innovationdays (HID) in Luzern (Zwitserland) van 20 t/m 23 toont het bedrijf diverse modellen, zoals de Xerox Brenva HD Production Inkjet Press, Xerox Trivor 2400 Inkjet Press en de Xerox Rialto 900 Inkjet Press.
De lagere kosten van deze Xerox-systemen maken inkjet toegankelijker en bieden nieuwe omzetkansen voor drukwerkleveranciers. Tijdens de HID laat Xerox zien hoe haar inkjetoplossingen klanten in staat stellen zich op de grootste groeimarkten, zoals catalogi, boeken, transactiedocumenten en direct mail, te bewegen.
McLays, een leverancier van drukwerk, direct mail en digitale communicatie in het Verenigd Koninkrijk, heeft de Brenva HD aangeschaft om hun activiteiten op het gebied van direct mail en transactiedocumenten te kunnen uitbreiden. Gedurende de eerste productiemaand steeg het paginavolume gelijk al met vijftien procent. Op topdagen bereikte de productie zelfs 150.000 pagina's per dag.
De in België gevestigde drukwerkleverancier VPrint wilde meer personalisatie en kwaliteit toevoegen aan de hoge volumes direct-mail die het bedrijf produceert, maar dan zonder de kosten van speciale afdrukmaterialen bedoeld voor inkjetdruk. Het bedrijf heeft de Trivor 2400 getest in combinatie met High Fusion Ink.
Tijdens de HID zal Xerox de Rialto 900 tonen met twee nieuwe in-line afwerkingsmodules: een dynamische perforator en een tweede dubbele stapelaar met hoge capaciteit. De dynamische perforator maakt het mogelijk horizontale, verticale of t-sectie perforatieranden te produceren, bijvoorbeeld voor coupons, antwoordkaarten en betalingsbewijzen. Dit leidt tot nieuwe kansen op de markt van transactiedocumenten en direct mail. Daarnaast maakt een tweede dubbele stapelaar met hoge capaciteit continue productie mogelijk, zodat drukpersen kunnen blijven draaien terwijl de andere stapelaar in gebruik is.
Deze modules bouwen voort op de doorbraak in de innovatieve inkjettechnologie van de Rialto 900, die twee jaar geleden tijdens de HID werd geïntroduceerd. Tegenwoordig gebruiken veel drukwerkleveranciers de pers om alles te leveren, van boekpagina's in zwart tot hoogwaardige direct-mailtoepassingen.
De in het Verenigd Koninkrijk gevestigde commerciële drukkerij Datagraphic heeft twee Rialto 900-persen in gebruik die op data gebaseerde transactiedrukwerk produceren voor bedrijven in de publieke en private sector, waarbij elke minuut telt.
Naast de Brenva HD, de Trivor 2400 met High Fusion Ink en de Rialto 900 zullen tijdens de show ook de Xerox FreeFlow Core, de Xerox FreeFlow Digital Publisher, de XMPie PersonalEffect suite, de XMPie Circle en XMPie Campaigns-on-Demand worden getoond. Verder kunnen bezoekers ook bij de stand terecht voor diverse toepassingen en middelen voor business development.
Tijdens de Hunkeler Innovationdays (HID) in Luzern (Zwitserland) van 20 t/m 23 toont het bedrijf diverse modellen, zoals de Xerox Brenva HD Production Inkjet Press, Xerox Trivor 2400 Inkjet Press en de Xerox Rialto 900 Inkjet Press.
De lagere kosten van deze Xerox-systemen maken inkjet toegankelijker en bieden nieuwe omzetkansen voor drukwerkleveranciers. Tijdens de HID laat Xerox zien hoe haar inkjetoplossingen klanten in staat stellen zich op de grootste groeimarkten, zoals catalogi, boeken, transactiedocumenten en direct mail, te bewegen.
McLays, een leverancier van drukwerk, direct mail en digitale communicatie in het Verenigd Koninkrijk, heeft de Brenva HD aangeschaft om hun activiteiten op het gebied van direct mail en transactiedocumenten te kunnen uitbreiden. Gedurende de eerste productiemaand steeg het paginavolume gelijk al met vijftien procent. Op topdagen bereikte de productie zelfs 150.000 pagina's per dag.
De in België gevestigde drukwerkleverancier VPrint wilde meer personalisatie en kwaliteit toevoegen aan de hoge volumes direct-mail die het bedrijf produceert, maar dan zonder de kosten van speciale afdrukmaterialen bedoeld voor inkjetdruk. Het bedrijf heeft de Trivor 2400 getest in combinatie met High Fusion Ink.
Tijdens de HID zal Xerox de Rialto 900 tonen met twee nieuwe in-line afwerkingsmodules: een dynamische perforator en een tweede dubbele stapelaar met hoge capaciteit. De dynamische perforator maakt het mogelijk horizontale, verticale of t-sectie perforatieranden te produceren, bijvoorbeeld voor coupons, antwoordkaarten en betalingsbewijzen. Dit leidt tot nieuwe kansen op de markt van transactiedocumenten en direct mail. Daarnaast maakt een tweede dubbele stapelaar met hoge capaciteit continue productie mogelijk, zodat drukpersen kunnen blijven draaien terwijl de andere stapelaar in gebruik is.
Deze modules bouwen voort op de doorbraak in de innovatieve inkjettechnologie van de Rialto 900, die twee jaar geleden tijdens de HID werd geïntroduceerd. Tegenwoordig gebruiken veel drukwerkleveranciers de pers om alles te leveren, van boekpagina's in zwart tot hoogwaardige direct-mailtoepassingen.
De in het Verenigd Koninkrijk gevestigde commerciële drukkerij Datagraphic heeft twee Rialto 900-persen in gebruik die op data gebaseerde transactiedrukwerk produceren voor bedrijven in de publieke en private sector, waarbij elke minuut telt.
Naast de Brenva HD, de Trivor 2400 met High Fusion Ink en de Rialto 900 zullen tijdens de show ook de Xerox FreeFlow Core, de Xerox FreeFlow Digital Publisher, de XMPie PersonalEffect suite, de XMPie Circle en XMPie Campaigns-on-Demand worden getoond. Verder kunnen bezoekers ook bij de stand terecht voor diverse toepassingen en middelen voor business development.
Geen opmerkingen: