Print belangrijke strategische troef voor groei en innovatie
Bedrijven beschouwen nieuwe printtechnologieën als een cruciale factor voor succes. Uit nieuw onderzoek, uitgevoerd in opdracht van Ricoh, blijkt dat de meerderheid van de besluitvormers flexibiliteit en innovatie aanwijst als belangrijke factoren voor het investeren in nieuwe printtechnologieën.
69 procent van de 3.150 ondervraagde Europese bedrijfsleiders denkt dat print nieuwe inkomsten zal genereren en 67 procent vermoedt zich ermee te onderscheiden van de concurrentie. In Nederland wordt dit geloof in print bevestigd. 53 procent van de Nederlandse bedrijfsleiders geeft namelijk aan al te hebben geïnvesteerd in nieuwe printtechnologieën en 32 procent is van plan dit binnen de komende vijf jaar te doen.
In de detailhandel produceren leveranciers schoenen en drukken ze unieke ontwerpen op aanvraag, waardoor verspilling wordt tegengegaan. En in het onderwijs kunnen studenten gepersonaliseerde schoolboeken kopen, waardoor de kosten verminderen en het leerproces verbetert.
69 procent van de 3.150 ondervraagde Europese bedrijfsleiders denkt dat print nieuwe inkomsten zal genereren en 67 procent vermoedt zich ermee te onderscheiden van de concurrentie. In Nederland wordt dit geloof in print bevestigd. 53 procent van de Nederlandse bedrijfsleiders geeft namelijk aan al te hebben geïnvesteerd in nieuwe printtechnologieën en 32 procent is van plan dit binnen de komende vijf jaar te doen.
In de detailhandel produceren leveranciers schoenen en drukken ze unieke ontwerpen op aanvraag, waardoor verspilling wordt tegengegaan. En in het onderwijs kunnen studenten gepersonaliseerde schoolboeken kopen, waardoor de kosten verminderen en het leerproces verbetert.
Geen opmerkingen: