Ads Top

Kodak Alaris introduceert nieuwe scanoplossing

Kodak Alaris introduceert haar nieuwe generatie netwerkscanners, de Scan Station 700-serie. De Scan Station 700 is een compacte netwerkscanner met een ingebouwd 9.7 inch¹ kleuren aanraakscherm, waarmee organisaties eenvoudig en efficiënt documenten kunnen digitaliseren, verwerken en delen zonder dat hier een PC met speciale capturesoftware voor nodig is.
De Scan Station 700 is een ideaal middel voor organisaties om papieren bedrijfsprocessen op een geavanceerde manier te automatiseren, wanneer ze niet de ruimte of de mogelijkheid hebben een PC te installeren waar een scanner op aangesloten kan worden. Voorbeelden zijn bedrijven die gebruik maken van thin client werkstations of die een zeer strikt beleid voeren als het gaat om installeren van hardware of software op bedrijfscomputers. Ook biedt de netwerkscanner een oplossing voor bedrijven die een op maat gemaakte scanoplossing willen installeren die zeer eenvoudig in gebruik is voor iedere werknemer.
De Scan Station 700-serie maakt rechtstreeks verbinding met een netwerk en kan de scangegevens naar meerdere netwerkonderdelen tegelijk verzenden, waaronder netwerkschijven, printers, FTP-locaties, e-mail en Microsoft SharePoint. De netwerkscanner is ontworpen voor kleinere bedrijven of decentrale vestigingen van grotere organisaties en voor verschillende sectoren, zoals de gezondheidszorg, de financiële en juridische sector, overheid, industrie en reis- en verzekeringsbranche.
De Scan Station 700 integreert haar netwerkverbindingen en functies beter dan traditionele scanners en multifunctionele apparaten, waardoor scannen in een gedeelde netwerkomgeving toegankelijker wordt. Zo beschikt de netwerkscanner over een groot, eenvoudig te navigeren touchscreen en een op afstand bestuurbaar supportprogramma, waarmee beheerders vanaf een centrale locatie meerdere scanners kunnen aansturen, configureren en onderhouden.
De serie bestaat uit twee modellen, de Scan Station 700 voor algemeen gebruik en het 720EX-model dat uitgebreid is met een ingebouwde faxmodem, KOFAX Front Office Server-verbinding en een integratievriendelijke architectuur. Zo staat de 720EX integratie met zeer gespecialiseerde bedrijfstoepassingen van buitenaf toe, waardoor de gebruiker een veelzijdige, ‘op maat’ oplossing kan samenstellen en zijn informatiemanagement op een hoger niveau kan brengen

 

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.