Epson benadrukt triple-bottom-line voordelen van inkjetprinters
Epson lanceert deze week de ‘It’s your choice’ campagne. Daarin staat de keuze van printtechnologie centraal. De campagne beoogt het bewustzijn te vergroten van de zogenaamde triple-bottom-line voordelen van inkjet- ten opzichte van laserprinters en hoe de keuze van printtechnologie door bedrijven invloed heeft op het milieu en de samenleving.
Ondanks de vele onderzoeken en analyses binnen de printing industrie, die aantonen dat de inkjetprintertechnologie inmiddels beter is dan de lasertechniek, wordt dit nog zeker niet door alle bedrijven in Europa gerealiseerd en omarmd.
Volgens Epson is het van groot belang dat bedrijven de realiteit en het belang van inkjet versus laser beter begrijpen en nodigt hen dan ook uit deel te nemen aan een korte survey (2 minuten), die licht zal schijnen op deze kwestie. Vul de vragenlijst ook eens in, de feiten kunnen je verrassen.
Ondanks de vele onderzoeken en analyses binnen de printing industrie, die aantonen dat de inkjetprintertechnologie inmiddels beter is dan de lasertechniek, wordt dit nog zeker niet door alle bedrijven in Europa gerealiseerd en omarmd.
Volgens Epson is het van groot belang dat bedrijven de realiteit en het belang van inkjet versus laser beter begrijpen en nodigt hen dan ook uit deel te nemen aan een korte survey (2 minuten), die licht zal schijnen op deze kwestie. Vul de vragenlijst ook eens in, de feiten kunnen je verrassen.
Geen opmerkingen: