Ads Top

Managed Content Services: Konica Minolta versterkt zijn focus op IT-services

Konica Minolta combineert zijn competenties op het gebied van Enterprise Content Management (ECM) en Capture onder de paraplu van Managed Content Services (MCS). Van cijfers en letters tot informatie, dat is het idee achter deze benadering om ondernemingen te helpen om hun bedrijfsprocessen te optimaliseren. De implementatie van Managed Content Services sluit aan bij de algemene strategie van Konica Minolta om zijn IT-serviceactiviteiten uit te breiden.

In heel Europa moeten bedrijven onder ogen zien dat de hoeveelheden gegevens voortdurend toenemen. Content wordt gecreëerd in de vorm van e-mails, webpagina's of bijvoorbeeld online materiaal. Alles bij elkaar voegt dit heel veel nieuwe informatie toe aan de grote hoeveelheid ongeclassificeerde informatie die al aanwezig is in hun gegevensbestanden. “Met Managed Content Services streeft Konica Minolta ernaar om ondernemingen te helpen om een maximaal rendement te behalen uit hun ongestructureerde content", zegt Ruud van Soest, Manager Marketing Business Development van Konica Minolta Business Solutions Nederland BV.

Het afvangen van informatie is een belangrijk onderdeel van Konica Minolta’s Managed Content Services. Tegenwoordig komt content uit een toenemend aantal uiteenlopende bronnen en media zoals papieren documenten, legacy systemen, digitale documenten of faxen. Dus moet de toevloed van content worden gereguleerd door geschikte capture tools zoals scanners en software voor optische tekenherkenning die aan deze groeiende behoefte kunnen voldoen.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.