Xerox benoemt Mathijs van Kersen tot National Sales Manager Graphic Communications
Xerox heeft Mathijs van Kersen benoemd tot National Sales Manager Graphic Communications (GCO). In deze functie is Mathijs medeverantwoordelijk voor de nieuwe GCO Country Cluster Strategie die vanaf januari 2015 is geïmplementeerd.
Van Kersen begon zijn carrière bij Xerox ruim 21 jaar geleden. Hij heeft diverse functies vervuld binnen Sales, Sales Management en Marketing in zowel Nederland als de rest van Europa. In zijn meest recente functie als Country Annuity Manager was hij verantwoordelijk voor de annuïteitstromen binnen de Large Enterprise Organisations (LEO) en GCO in Nederland.
Marcel Martens, voorheen General Manager GCO Nederland-Nordics richt zich voortaan volledig op de grafische markt in Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland en Scandinavië. Zijn focus komt te liggen op het leiden van GCO projecten en de versterking en optimalisatie van go-to-market mogelijkheden. Hiermee neemt hij afscheid van Nederland en maakt hij plaats voor Mike Holyoake en Mathijs van Kersen.
Van Kersen begon zijn carrière bij Xerox ruim 21 jaar geleden. Hij heeft diverse functies vervuld binnen Sales, Sales Management en Marketing in zowel Nederland als de rest van Europa. In zijn meest recente functie als Country Annuity Manager was hij verantwoordelijk voor de annuïteitstromen binnen de Large Enterprise Organisations (LEO) en GCO in Nederland.
Marcel Martens, voorheen General Manager GCO Nederland-Nordics richt zich voortaan volledig op de grafische markt in Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland en Scandinavië. Zijn focus komt te liggen op het leiden van GCO projecten en de versterking en optimalisatie van go-to-market mogelijkheden. Hiermee neemt hij afscheid van Nederland en maakt hij plaats voor Mike Holyoake en Mathijs van Kersen.
Geen opmerkingen: