LUMC breidt samenwerking met Ricoh verder uit
Het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) verlengt voor vijf jaar de samenwerking met Ricoh Nederland. De samenwerking omvat de inrichting, levering en het onderhoud van alle printoplossingen binnen het LUMC. Na de implementatie is het printerpark van het medisch centrum vervangen en volledig geoptimaliseerd.
Het LUMC maakt al ruim zeven jaar gebruik van de oplossingen van Ricoh. Het bedrijf won onlangs de aanbestedingsprocedure voor vervanging van het gehele printerpark. Waren voorheen ook nog kleine printers van andere merken binnen het LUMC in gebruik, met het nieuwe contract levert Ricoh voortaan bijna alle printapparatuur.
Door alles bij één leverancier onder te brengen wil het LUMC niet alleen het gebruikersgemak optimaliseren en processen beter op elkaar afstemmen, maar ook kosten besparen.
Ricoh biedt een geïntegreerde Managed Print Service oplossing, follow me printing en slimmer scannen. Ricoh biedt daarnaast Application Management, wat LUMC continu pro-actief beheer op de centrale software oplevert. Met on-site support door meerdere Ricoh engineers, wordt de dienstverlening daarnaast 24/7 ondersteund. De oplossing van Ricoh koppelt de scanprocessen tevens met het Ziekenhuis Informatie Systeem (ZIS-EPD) van Chipsoft. Hiermee zijn patiëntgegevens meteen digitaal geïntegreerd beschikbaar.
Het LUMC maakt al ruim zeven jaar gebruik van de oplossingen van Ricoh. Het bedrijf won onlangs de aanbestedingsprocedure voor vervanging van het gehele printerpark. Waren voorheen ook nog kleine printers van andere merken binnen het LUMC in gebruik, met het nieuwe contract levert Ricoh voortaan bijna alle printapparatuur.
Door alles bij één leverancier onder te brengen wil het LUMC niet alleen het gebruikersgemak optimaliseren en processen beter op elkaar afstemmen, maar ook kosten besparen.
Ricoh biedt een geïntegreerde Managed Print Service oplossing, follow me printing en slimmer scannen. Ricoh biedt daarnaast Application Management, wat LUMC continu pro-actief beheer op de centrale software oplevert. Met on-site support door meerdere Ricoh engineers, wordt de dienstverlening daarnaast 24/7 ondersteund. De oplossing van Ricoh koppelt de scanprocessen tevens met het Ziekenhuis Informatie Systeem (ZIS-EPD) van Chipsoft. Hiermee zijn patiëntgegevens meteen digitaal geïntegreerd beschikbaar.
Geen opmerkingen: