Ads Top

OKI gaat Benelux-partnership aan met Unit-T voor after sales optimalisatie

OKI Europe heeft met Unit-T een overeenkomst gesloten voor het optimaliseren van de nazorg bij de implementatie en het gebruik van OKI-printeroplossingen. De nieuwe servicepartner zal op locatie bij de klant mogelijke storingen verhelpen uit naam en na kwalificatie van OKI.

Met zes vestigingen in de Benelux zijn de service engineers van de nieuwe  OKI-partner in after sales services binnen een half uur ter plekke op locatie bij de klant. De OKI-gebruikers nemen rechtstreeks contact op met de printerleverancier voor hulp en advies. Na kwalificatie van het probleem, bijvoorbeeld het vervangen van een printeronderdeel, beoordeelt OKI of een servicemonteur van Unit-T het probleem op de locatie van de klant kan oplossen.

Uiteraard zijn de Unit-T service engineers intensief getraind. Zij beschikken over uitgebreide kennis en ervaring op het vlak van alle OKI-oplossingen.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.