Isala kiest voor printoplossing van Ricoh
Het grootste topklinische ziekenhuis van Nederland Isala neemt vanaf komende zomer een nieuw printerpark met de Follow Me-printoplossing van Ricoh in gebruik. Gebruikers kunnen met deze oplossing een printopdracht uitvoeren zonder een specifieke printer te selecteren. Zodra de gebruiker in de gelegenheid is zijn print op te halen, logt hij in op een willekeurige printer, waarna de printtaak wordt vrijgegeven. Deze oplossing is een verlengstuk van de bestaande samenwerking tussen Isala en Ricoh op reprografisch vlak en op gebied van Selfservice & Hospitality. De informatievoorziening en dienstverlening binnen Isala wordt hiermee verder geïntegreerd.
Isala en Ricoh werken al enige jaren samen op reprografisch vlak. Ricoh verzorgt in samenwerking met haar drukwerkpartner Zalsman de hoogvolume- en drukwerkopdrachten. Daarnaast heeft Ricoh in samenwerking met Logis.P ook de Selfservice & Hospitality dienstverlening binnen het ziekenhuis geïmplementeerd. Met deze oplossing optimaliseert Isala de ontvangst en aanmelding van patiënten voor hun afspraak.
Isala koos voor de Managed Print Services van Ricoh na het adviestraject van gespecialiseerd en onafhankelijk adviesbureau PrintScan en een succesvolle proof of concept periode. Met deze oplossing kiest het ziekenhuis voor een dienst die bijdraagt aan een flexibele manier van werken en aan een verbeterde documentveiligheid. De oplossing heeft daarnaast een hoog duurzaamheidskarakter, daar de Managed Print Services van Ricoh bijdraagt aan een efficiëntere manier van werken waardoor de verspilling van printjes tegen gegaan wordt en de uitstoot van CO2 (tot een minimum) beperkt. Uit een berekening van Isala blijkt dat de organisatie met de nieuwe oplossing bijna 3.000 euro op jaarbasis bespaart op het gebied van energie- en papierverbruik. Tevens wordt Isala met de Managed Print Services van Ricoh maximaal ontzorgd doordat Ricoh in samenwerking met NORISK IT groep zorgdraagt voor het continu bijvullen van toners en papier op de betreffende locaties.
Isala en Ricoh werken al enige jaren samen op reprografisch vlak. Ricoh verzorgt in samenwerking met haar drukwerkpartner Zalsman de hoogvolume- en drukwerkopdrachten. Daarnaast heeft Ricoh in samenwerking met Logis.P ook de Selfservice & Hospitality dienstverlening binnen het ziekenhuis geïmplementeerd. Met deze oplossing optimaliseert Isala de ontvangst en aanmelding van patiënten voor hun afspraak.
Isala koos voor de Managed Print Services van Ricoh na het adviestraject van gespecialiseerd en onafhankelijk adviesbureau PrintScan en een succesvolle proof of concept periode. Met deze oplossing kiest het ziekenhuis voor een dienst die bijdraagt aan een flexibele manier van werken en aan een verbeterde documentveiligheid. De oplossing heeft daarnaast een hoog duurzaamheidskarakter, daar de Managed Print Services van Ricoh bijdraagt aan een efficiëntere manier van werken waardoor de verspilling van printjes tegen gegaan wordt en de uitstoot van CO2 (tot een minimum) beperkt. Uit een berekening van Isala blijkt dat de organisatie met de nieuwe oplossing bijna 3.000 euro op jaarbasis bespaart op het gebied van energie- en papierverbruik. Tevens wordt Isala met de Managed Print Services van Ricoh maximaal ontzorgd doordat Ricoh in samenwerking met NORISK IT groep zorgdraagt voor het continu bijvullen van toners en papier op de betreffende locaties.
Geen opmerkingen: